محل تبلیغات شما

مدیر مدرسه خوب دارای برنامه آموزشی و تقو یم اجرایی سالانه فعالیت ها و می باشد.

عوامل آموزشی مدرسه خوب با دانش آموزان دوست و رفیق هستند به نحوی که دانش آموز زیبا ترین احساس را دراین محیط دارد.

دانش آموزان در کارهای گروهی و فعالیت های آموزشی تربیتی مثل شورای دانش آموزی ،اقامه نماز، انجمن علمی و باعلاقه شرکت دارند.

معلمین و همه افرادی که با دانش آموز سر و کار دارند از سواد کافی برخوردارند و با مسایل تعلیم و تربیت و روانشناسی آشنایی دارند.

کارهای مدرسه خوب تقسیم شده و هریک از افراد نسبت به نقشی که در آن دارند هم توانایی لازم و هم آشنایی کامل دارند.

مدیر و دبیرا ن مدرسه خوب با فرایند یاد دهی یادگیری و روانشناسی تربیتی آشنایی دارند.

دانش آموزان در امور مختلف مشارکت دارند و نسبت به آن چه در آموزشگاه می گذرد احساس مسئولیت می نمایند.

تعامل مناسبی بین عوامل آموزشگاه و دانش آموزان و اولیاء برقرار است.

شورای دبیرا ن فعال بوده و در این شورا مسائل گذشته و روز و برنامه های آینده به بحث و بررسی گذاشته می شو د.

مدرسه خوب با اداره آموزش و پرورش و سایر سازمان ها ارتباط موثر و مطلوبی دارد.

در مدرسه خوب فعالیت ها و اقدامات هدفمند است و درتما م فعالیت ها نظم و انضباط حا کم است.

نظام مشاوره ای مدرسه خوب، کارا و اثربخش است.

مدرسه خوب دانش آموز را با مهارت های زندگی آشنا کرده به نحوی که پس از اتمام هر دوره تحصیلی به راحتی می تواند، وارد جامعه شود.

در مدرسه خوب، میراث فرهنگی، وطن دوستی، احترام به نیاکان و تاریخ و پرچم و گرامی داشته می شو د.

مجموعه امور مدرسه خوب با سازماندهی مناسب مدیر هماهنگ است.

و

انواع مدارس و مراکز آموزشی موجود در کشور:

ویژگی های مدارس برتر (از لحاظ مدیریتی و نرم افزاری)

انتخاب مدرسه و ویژگی های مدارس برتر

مدرسه ,دانش ,دارند ,ها ,فعالیت ,آموزان ,مدرسه خوب ,دانش آموزان ,خوب با ,و … ,دانش آموز

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها